Min bucketlist

Update: | Publicerat i -Bucketlist Lousie-, -Louises dagbok-
"Äta" mål :')
- Äta en äkta hamburgare /familjepizza i USA
- Äta på Gordon Ramsey's resturang
- Äta på glassmagazinet på Gotland √ Här är inlägget
- Äta på hotell Conrad på Maldiverna
 
"Resa" mål :')
- Resa till California 
- Resa till Dubai
- Resa till Maldiverna
- Resa minst en resa med kompisar utomlands
- Resa till New York
- Roadtrip utomlands
 
"Övriga" mål :')
- Lära mig surfa
- Bada med delfiner
- Åka buss på Gotland √  Här är inlägget
- Shoppa i Dubai Mall
-  Jobba utomlands
- Hjälpa / "Göra" någons dag
- Förändra någons liv
- Tälta på en strand 
- Ta en selfie med tomten √ Här är inlägget
- Fika i en rondell
- Bli avmålad
- Fota ett norrsken
 
Tänk att kunna äta under vattnet på Conrad hotel, resa utomlands med kompisar, eller förändra någons liv. När jag pratar om att "förändra någons liv" snackar jag inte om att göra något litet och meningslöst och tro att jag gjort något för allmänheten. Jag menar att verkligen hjälpa till och göra skillnad, tillexempel som han som hjälpte en tiggare att bygga ett hus, det var verkligen helt otroligt när jag läste det, jag vill också göra något liknande, verkligen förändra någons liv! (Listan kommer allt efter fyllas på med diverse grejer, håll koll!)
 
Artikeln om "han" kan ni läsa här: "David byggde ett nytt hus till tiggarna"



Kom ihåg?




TILLBAKA TILL STARTSIDAN

TOTAL COPYRIGHT PÅ BLOGGEN LOUDY 2014/2015